Home » Klasa I

Klasa I

Religia

Tematy do realizacji w załączniku:

Religia

Tematy do realizacji w załączniku:

Język angielski

Realizacja podstawy w załączniku (01.06.2020 r.)

PROJEKT 32 REALIZUJEMY W DNIACH: 01 – 05 Czerwiec 2020 r.
Temat do realizacji w załączniku:

PROJEKT NR 32


Religia

Tematy do realizacji w załączniku:

klasa I 57 temat- 28 maja


Język angielski

Realizacja podstawy w załączniku (26.05.2020 r.)

angielski klasa 1 26.05..


PROJEKT 31 REALIZUJEMY W DNIACH: 25 – 29 MAJ 2020 r.
Temat do realizacji w załączniku:

Projekt nr 31


Religia

Tematy do realizacji w załączniku:

55 temat. Mama


Religia

Tematy do realizacji w załączniku:

Bardzo proszę o przesyłanie prac na e-maila hbugaj@onet.pl 


Religia

Tematy do realizacji w załączniku:

52 temat religia klasa I


Język angielski

Realizacja podstawy w załączniku (18.05.2020 r.)

angielski klasa 1 18.05.


PROJEKT 30 REALIZUJEMY W DNIACH: 18 – 22 MAJA 2020 r.
Temat do realizacji w załączniku:

projekt kl.1


Religia

Tematy do realizacji w załączniku:

Laurki dla św Jana Pawła II


Religia

Tematy do realizacji w załączniku:

Język angielski

Realizacja podstawy w załączniku:

angielski klasa 1


PROJEKT 29 REALIZUJEMY W DNIACH: 11 – 15 maj 2020 r.

Temat do realizacji w załączniku:

Projekt nr 29


Religia

Tematy do realizacji w załączniku:

Język angielski

Realizacja podstawy w załączniku (05-08.05.2020 r.)

Religia
Temat: Oddaję Cześć Maryi Królowej Polski.
Temat 54- 7 maja
Klasa I 54 temat .Religia.


Religia
Temat do realizacji w załączniku:
Religia klasa I- 52 temat

PROJEKT 28 REALIZUJEMY W DNIACH:
04 – 08 Maj 2020 r.
Temat do realizacji w załączniku:
PROJEKT 28 – 4 – 8 MAJ

Religia

Temat do realizacji w załączniku:
Religia klasa1
Temat 53
29 – kwietnia
Religia klasa1

PROJEKT 27 REALIZUJEMY W DNIACH 27 – 30 KWIETNIA 2020 r. do pobrania załącznik.
Projekt 27

Religia

Temat 50
   Aktualizacja – czwartek 23 kwietnia
  „Ja jestem dobrym pasterzem.Dobry pasterz daje życie swoje za owce”(J 10,11)
Pan Jezus porównał się do Dobrego Pasterza, a nas do owieczek.Pan Jezus nazwał siebie Dobrym Pasterzem,bo nas bardzo kocha i oddał za nas życie.Jako Dobry Pasterz prowadzi nas do Ojca,ucząc swoim słowem i dając nam przykład dobrego życia.Każdy z nas powiniem starać się o to ,aby być blisko Pana Jezusa.Z Nim nigdy nie zbłądzimy.
Pomyśl;
– Co powinniśmy czynić ,aby być blisko Pana Jezusa?
Praca z podręcznika ucznia.Podziękuj Panu Jezusowi za to,że opiekuje się tobą.
Pamiętaj – wypełniając naukę Pana Jezusa – naszego Dobrego Pasterza ,okazujemy Mu miłość.Postaraj się każdego dnia, zrobić chociaż jeden dobry uczynek.


Religia

Temat: 50

W czasach Pana Jezusa nie było radia,telewizji,gazet.Ludzie dzielili się wiadomościami,które usłyszeli.Przekazywali je ustnie, bądź specjalny posłaniec wędrował z jednej miejscowości do drugiej,,oznajmiając  o tym,co się  wydarzyło.Po zmartwychwstaniu Pan Jezus kilkakrotnie spotykał się z Apostołami,którzy z radością przekazywali innym wiadomość;”Pan Jezus żyje ,wstał z grobu!”Byli szczęśliwi,że są świadkami  tego wydarzenia i mogą o Nim mówić.Udali się na cały świat ,by przekazywać tę prawdę wszystkim ludziom.My również jesteśmy uczniami Pana Jezusa i powinniśmy świadczyć o Jego zmartwychwstaniu. Podczas każdej Mszy Św. powtarzamy słowa „Wyznajemy  Twoje zmartwychwstanie” czyli ,że wierzymy ,głosimy,jesteśmy świadkami.Pomyśl jak możemy świadczyć o Jezusie zmartwychwstałym?
Praca z podręcznikiem ucznia strona 123.Narysuj miejsce ,gdzie możemy przekazywać prawdę o Jezusie Zmartwychwstałym?


Od 20 do 24 kwietnia realizujemy projekt  nr 26.
Co to znaczy być przedsiębiorczym?
Ogród wiosną.
Stosunki orientacja przestrzenna.
Dodawanie i odejmowanie w zakresie 20.

EDUKACJA POLONISTYCZNO – SPOŁECZNA
– nauka pisania liter G,g,F,f
– czytanie sylab, wyrazów, zdań
– doskonalenie analizy i syntezy słuchowo – wzrokowej
– rozwijanie twórczego myślenia
– wymyślanie zagadek
– zabawy słownikowe
Korzystamy z podręcznika str. 36 – 41
Ćwiczeniówka str.34 – 37
Kaligrafia str 60 – 63 ; ćw. 5 str. 61 i ćw. 5 str.63 do zeszytu.
W zeszycie zapisujemy poznaną literę  wg. wzoru z poprzednich lekcji.
Do litery g układamy model wyrazu Grażyna, do litery f model wyrazu Faustyna.
Najpierw piszemy litery po wzorze w kaligrafii lub w ćwiczeniówce!
https://zasobyip2.ore.edu.pl/uploads/publications/4f1889381f2feba2bdb844424200b2c7_/index.html

EDUKACJA MATEMATYCZNO – PRZYRODNICZA
– układanie zadań tekstowych do ilustracji
– utrwalenie kierunków przestrzennych
– przeliczanie elementów
– utrwalenie pojęć dziesiątka i jedność
– obserwowanie przyrody – ogród wiosną
– poznanie zwierząt żyjących w ogrodzie
– rozumienie znaczenia poszczególnych zwierząt dla życia roślin w ogrodzie
– poznanie szkodników i zwierząt pożytecznych
Podręcznik str. 34 do str.37. ( Ćwiczenie 3 str.37 dla chętnych.)
Ćwiczeniówka str. 32 do str.35
https://zasobyip2.ore.edu.pl/uploads/publications/6f9a0e41b8f9f93952185c60f07638bc_/index.html
https://www.youtube.com/watch?v=HKbblzMIIEo
https://www.youtube.com/watch?v=nWS6MHbPJz4

https://www.youtube.com/watch?v=pN8hW4DfUtQ
https://www.youtube.com/watch?v=fTKcVN37SjM
https://www.youtube.com/watch?v=B1jF6hjbF_8
https://www.youtube.com/watch?v=T7qzSo9zTAE
https://www.matzoo.pl/klasa1/dodawanie-w-zakresie-20-test_1_192
https://www.matzoo.pl/klasa1/zadania-tekstowe-z-dodawania-w-zakresie-20_1_290

https://www.matzoo.pl/klasa1/dodawanie-na-paragonie_1_508
https://www.miniminiplus.pl/rybka-minimini/gry/zgadnij-co-to-za-kwiat
https://pl.khanacademy.org/math/early-math/cc-early-math-add-sub-20/cc-early-math-add-20/e/addition_2

EDUKACJA MUZYCZNA
– ćwiczenia rytmiczne utrwalające ćwierćnuty
– utrwalenie piosenki ,,Wiosenne porządki”
https://www.youtube.com/watch?v=fdhmWn8bi7o

EDUKACJA PLASTYCZNA
– malarstwo – kwitnące drzewa
– malowanie obrazu kwitnących drzew techniką kropkowania
http://kreatywnieaktywnie.pl/wiosenne-kwitnace-drzewa-prace-plastyczne/

WYCHOWANIE FIZYCZNE
– gry i zabawy rzutne
– rozwijanie siły i szybkości
– wyrabianie pewności i siły rzutów oraz zręczności chwytów
– gry i zabawy rozwijające skoczność


Religia

Wielkanoc to najważniejsze święto w całym roku,gdyż Jezus powstał z grobu, zmartwychwstał.Odczytaj tekst biblijny z podręcznika (Mt 28,5-7). Zmartychwstanie Jezusa jest najważniejszą prawdą i podstawą naszej wiary oraz zapowiedzią naszego zmartwychwstania.Wyrażamy ją naszym życiem,gdy żyjemy w przyjaźni z Panem Bogiem i bliźnimi.
Pomyśl;
- Jak często spotykam się z Panem Jezusem we Mszy Św.?
- Jak rozwijam swoją wiarę w Jezusa Zmartwychwstałego?
- Jak często się modlę?
-Jaki jestem dla bliźnich?
Praca z podręcznikiem ucznia temat 49 strona 121.Narysuj paschał,łącząc kropki.Wpisz literę w odpowiednią kratkę, a dowiesz się jakie słowo wyraża radość ze Zmartwychwstania Pana Jezusa.

Religia

W niedzielę 19 kwietnia będziemy przeżywać NIEDZIELĘ BOŻEGO MIŁOSIERDZIA.
Obejrzyj film o św. Faustynie Sekretarce Bożego Miłosierdzia i o Bożym Miłosierdziu. Zapoznaj się z historią św. Faustyny. Pomódl się z rodzicami do Miłosierdzia Bożego Koronką do Miłosierdzia Bożego w dowolnej intencji.

https://www.youtube.com/watch?v=984Jyp65J_Y

https://www.youtube.com/watch?v=WJ9c0lJPCRQ


Od 15 do 20 kwietnia realizujemy projekt nr 25
Aktywność na co dzień.
Zwierzęta hodowlane.
Szacowanie i ważenie.

EDUKACJA POLONISTYCZNO – SPOŁECZNA
- wprowadzenie liter b,B, r,R
- nauka czytania i pisania sylab i wyrazów
- wypowiadanie się na podany temat w formie zdania
- opisywanie obrazka sytuacyjnego
- ćwiczenia grafomotoryczne
- rozwijanie spostrzegawczości
- analiza i synteza wzrokowo – słuchowa
- ćwiczenia słownikowe
- czytanie z podziałem na role
Korzystamy z podręcznika str. 30- 35.
Z ćwiczeniówki ćwiczenia str. 30 – 33.
Kaligrafia – dowolne ćwiczenia str. 56 -59
W zeszycie według wzoru z poprzednich lekcji układamy model wyrazu z poznawaną literą i piszemy literę b,B. Następnie takie same czynności wykonujemy przy literze r, R. Najpierw literę piszemy po śladzie w ćwiczeniówce lub w kaligrafii dopiero później w zeszycie. W zeszycie wykonujemy również ćwiczenie 2 str.30 z ćwiczeniówki.

EDUKACJA MATEMATYCZNO – PRZYRODNICZA
- przeliczanie w zakresie 20
- doskonalenie dodawania i odejmowania w zakresie 20
- rozkładanie liczby na składniki
- szacowanie wagi przedmiotów
- wprowadzenie kilograma
- ważenie przedmiotów za pomocą odważników
- poznanie zwierząt w gospodarstwie wiejskim
- rozpoznawanie i nazywanie ptaków i ssaków w gospodarstwie wiejskim
- poznanie cech ptaków i ssaków
Korzystamy z podręcznika str. 30 – 33.
Z ćwiczeniówki zadania ze str. 28 – 31
Zapamiętam istotne cechy ptaków i ssaków!
https://www.youtube.com/watch?v=v4R2rkylrc0
https://www.youtube.com/watch?v=1PD3jNhefUA
https://www.youtube.com/watch?v=hO2a3KUBuzE

https://www.youtube.com/watch?v=E5bWIQo182c

EDUKACJA MUZYCZNA
- wprowadzenie ćwierćnuty
- nauka piosenki
,,Marsz naszej klasy”
1. Same asy z naszej klasy, a nie żadne ananasy.
   Uśmiechnięta już od rana, nasza klasa dobrze znana.
ref: Nasza klasa jest wesoła,
      wie już o tym cała szkoła!
      Nasza klasa jest wspaniała,
      już nas lubi szkoła cała.
2. Wyczyniamy wygibasy, nie schodzimy z dobrej trasy.
     Znamy wynik dodawania, każdy się starszemu kłania.

EDUKACJA PLASTYCZNA
- Zwierzęta z plasteliny – dobieranie koloru, zachowanie proporcji ciała.
(Można wydrukować sylwetę zwierzęcia i wykleić plasteliną – zwierzęta hodowane przez człowieka )

WYCHOWANIE FIZYCZNE
- ćwiczenia z przyborami nietypowymi
- doskonalenie zręczności
- doskonalenie kozłowania
- ćwiczenia i zabawy kopne
- wzmacnianie siły nóg
- doskonalenie koordynacji ruchowej

Pozdrawiam Was i życzę wytrwałości w pracy.
WYCHOWAWCZYNI


Religia

Kończy się czas Wielkiego Postu.Wkrótce będziemy przeżywać tajemnicę śmierci i zmartwychwstania Pana Jezusa.Przed nami Triduum Paschalne czyli Trzy Święte Dni w ,których Pan Jezus dokonał naszego zbawienia.W Wielką Sobotę po 40 dniach Wielkiego Postu rozbrzmiewać będą radosne słowa „Allleluja!!”. Noc, w której Pan Jezus zmartwychwstał nazywa się nocą paschalną.Pan Jezus przeszedł ze śmierci do życia w chwale.Zmartwychwstanie Jezusa to największy cud, jest on postawą naszej wiary. Jezus zmartwychwstał, abyś Ty mógł żyć.Pomyśl, jak rozwijam swoją wiarę w Jezusa Chrystusa?
Wykonaj w zeszycie ćwiczeń tematy związane ze Świętami Wielkanocnymi.
Na zbliżające się Święta Wielkanocne, życzę Wam , aby zmartwychwstały Chrystus przyniósł : pokój,radość,miłość,wiarę i siłę w tych trudnych chwilach pandemii. Wesołego Alleluja !!! Pamiętajcie o modlitwie i żyjcie w przyjaźni z Panem Bogiem i bliźnimi.


Witam Was serdecznie,

W  dniach 6 – 8 kwietnia realizujemy projekt: Tradycyjna Wielkanoc.
– wypowiadamy się na temat tradycji wielkanocnych
– opowiadamy o tradycjach kultywowanych w rodzinie
– czyta ze zrozumieniem tekst
– wskazuje symbole Wielkanocy
– biegle liczymy do 20
– zaprojektuję pisankę
Korzystamy z podręcznika str 74 -75.
ćwiczenia ze str. 78 -80  (ćw. 2 ze str. 80 dla chętnych)
Poniżej podaję Wam strony internetowe, które pomogą Wam pogłębić wiedzę dotyczącą tego tematu

EDUKACJA POLONISTYCZNA

https://www.youtube.com/watch?v=hWVwbiJw2g8

https://eduzabawy.com/wierszyki/agata-dziechciarczyk/wielkanocna-wyliczanka/

http://pisupisu.pl/klasa1/slowa-na-literke

http://pisupisu.pl/klasa1/2-literowe-2-sylabowcex4

http://pisupisu.pl/klasa1/sylaby-dla-najmlodszych

https://www.bajkowyzakatek.eu/2012/04/polskie-tradycje-pisanki.html

https://puzzlefactory.pl/pl/puzzle/graj/ludzie/111265-dyngus-%C5%9Bmigus

http://pisupisu.pl/klasa1/pary-czteroliterowe

EDUKACJA MATEMATYCZNA

https://zasobyip2.ore.edu.pl/uploads/publications/c24d39adbd1aabd77355166

https://zasobyip2.ore.edu.pl/uploads/publications/c16f5b9184d1e50c6d8bd78cbed6ccac_/index.html

http://scholaris.pl/zasob/112598

https://zasobyip2.ore.edu.pl/uploads/publications/abf2e811b19da885cc4bbe864a5e3a7a_/index.html

https://zasobyip2.ore.edu.pl/uploads/publications/a2f0272cc9a3d6ee3fb260607ea4e26c_/index.html

https://www.gov.pl/web/zdalnelekcje/plan-lekcji33

https://szaloneliczby.pl/znak-wiekszosci-i-mniejszosci-do-10/

EDUKACJA PLASTYCZNA 

https://www.youtube.com/watch?v=T4zTfRhLn-c

https://www.youtube.com/watch?v=mwWgC626krE

https://eduzabawy.com/kolorowanki-do-drukowania/pisanki/

http://100zrobtosam.blogspot.com/2015/04/smigus-dyngus-bron-ryba.html

EDUKACJA MUZYCZNA 

https://www.youtube.com/watch?v=OCmZrAz3t-U

https://www.youtube.com/watch?v=qKY9oeELKn4

https://www.youtube.com/watch?v=pNoD_565U08
Niech ten utwór umila Wam i Waszym najbliższym ten piękny świąteczny czas.

https://www.youtube.com/watch?v=9pCJGz1jOzk

Przesyłam WAM i całym Waszym Rodzinom w ten wyjątkowy, trudny czas najserdeczniejsze świąteczne życzenia
MIŁEGO ŚWIĘTOWANIA TYLKO W DOMU
RADOSNYCH, ZDROWYCH ŚWIĄT WIELKANOCNYCH

ŻYCZY WYCHOWAWCZYNI

grafika


Religia

Pomódl się Drogą Krzyżową:

https://www.youtube.com/watch?v=48De2Uov674


Religia – temat 45

Niedziela Palmowa rozpoczyna Wielki Tydzień.Dziś dowiesz się co Pan Jezus dokonał w Wielki Czwartek.Dzień przed swoją śmiercią Jezus spożył kolację z uczniami.Przemienił chleb w swoje Ciało i wino w swoją Krew.To przemienione Ciało Pana Jezusa nazywamy Najświętszym Sakramentem.W Wielki Czwartek Pan Jezus odprawił pierwszą Mszę Świętą.Uczestnicząc we Mszy Św.,dziękujemy Jezusowi za to,że jest obecny wśród nas.Narysuj kielich i hostię,łącząc kropki – podręcznik ucznia s.112


Religia

Tydzień przed swoją męką i śmiercią Pan Jezus przybył do Jerozolimy.Wjechał tam na osiołku.Mieszkańcy Jerozolimy witali Go bardzo radośnie.; jak Króla.Rzucali na drogę zielone gałązki palm i wznosili okrzyki.Hosanna! Słowo to oznacza cześć chwałę.Odczytaj fragment Pisma Św.(Mk 11,9) z podręcznika.Wydarzenia uroczystego wjazdu Jezusa do Jerozolimy obchodzimy w ostatnią niedzielę Wielkiego Postu – w Niedzielę Palmową. Rozpoczyna ona Wielki Tydzień. W Niedzielę Palmową przychodzimy do kościoła z palmą.W ten dzień oddajemy cześć Panu Jezusowi,przypominamy o Jego wjeździe do Jerozolimy i modlimy się ze wszystkimi, śpiewając „Hosanna”.
Narysuj palmę lub ją zrób na Niedzielę Palmową strona 110.


Drodzy Uczniowie klasy pierwszej,

w dniu od 31.03. do 03.04. realizujemy projekt nr 24.

Mali naukowcy wiele wiedzą. Ptaki.
Monografia liczby 19 i 20. Mierzenie. Obliczenia pieniężne.

EDUKACJA POLONISTYCZNO- SPOŁECZNA
- wprowadzenie liter Ć,ć, ń

- wyszukiwanie informacji w dostępnych źródłach
- wzbogacanie słownictwa dotyczącego nazw zwierząt i warunków ich życia
- rozwijanie zainteresowań książkami popularnonaukowymi o zwierzętach
- czytanie wierszy Jana Brzechwy ze zbioru ,,ZOO”
- doskonalenie umiejętności czytania
- opisywanie ilustracji
- uczenie się na pamięć wierszy o zwierzętach
W nauce wykorzystujemy podręcznik od str. 24 do 29.
Z ćwiczeniówki dowolne ćwiczenia od str. 26 do 29.
Kaligrafia ćw. do wyboru od str.52 do 55.
W zeszycie piszemy wg wzoru z poprzednich lekcji litery ć  (wyraz ćma).
Pod literą ć zapisujemy wyrazy z ćw. 6 str.53 – kaligrafia
 Litera ń (wyraz słoń)
Pod literą ń zapisujemy wyrazy z ćw. 4 str 55 -kaligrafia.

EDUKACJA MATEMATYCZNO- PRZYRODNICZA
- mierzenie za pomocą linijki

- odczytywanie godzin
- wprowadzenie liczb 19 i 20 oraz ich zapisu cyfrowego
- doskonalenie umiejętności liczenia
- dodawanie w zakresie 20
- obliczenia pieniężne
- budzenie zainteresowania przyrodą
- kształcenie umiejętności rozpoznawania ptaków
- poznanie sposobu rozmnażania się ptaków na podstawie ilustracji
- poznanie elementów, z których zbudowane są gniazda ptaków
Podręcznik str. 26- 29
W zeszycie wklejamy naklejki z liczbami i zapisujemy liczby 19 i 20
oraz wykonujemy zad. 4 str.29
Z ćwiczeniówki zadania do wyboru od str. 24 do 27
EDUKACJA MUZYCZNA
- poznanie gitary

- rytmizowanie wyliczanek
- określanie nastroju wysłuchanej muzyki
- określanie tempa muzyki

EDUKACJA PLASTYCZNA
- ,,Bocian w gnieździe „- wykorzystanie materiałów przyrodniczych w pracy plastycznej

EDUKACJA TECHNICZNA
- budki lęgowe dla szpaków

- wycinanie i łączenie elementów

EDUKACJA FIZYCZNA
- wpływ aktywności fizycznej na zdrowie człowieka

- doskonalenie skoków obunóż
- kształcenie zdolności koordynacyjnych

Zachęcam do korzystania z zaproponowanych już wcześniej stron internetowych oraz z programów TVP. TVP KULTURA, TVP ABC, TVP2 – WESOŁA NAUKA. Plan lekcji ,,Szkoły  z TVP ” jest dostępny na stronie internetowej.
Do projektu 24 proponuję następujące strony internetowe: szkolaztvp.pl.https://www.youtube.com/watch?v=oD_4YBKMKFs
https://szaloneliczby.pl/wskaz-najwieksza-liczbe-do-10/
https://szaloneliczby.pl/dodawanie-w-zakresie-20/
https://www.matika.in/pl/#1
Zo -Zi ,,Znaki wielkanocy”  piosenka
Pachnąca wiosna – piosenka

Pozdrawiam – wychowawczyni


Język angielski 

Proszę, aby dzieci powtarzały słownictwo, które poznaliśmy do tej pory. Zachęcam także do korzystania z linków do stron internetowych, które podane są na stronie głównej szkoły przy języku angielskim. Zawarte tam ciekawe quizy, filmiki, testy gry pozwolą dzieciom uczyć się i utrwalać słownictwo poprzez zabawę.


Religia

Witam bardzo serdecznie.

Proszę o nauczenie i utrwalenie modlitw, które są na końcu podręcznika od religii.
Praca z podręcznikiem ucznia s.106.Zastanów się i otocz linią ,co pomaga nam w dobrej modlitwie.
Módl się o różnych porach dnia w różnych intencjach, a szczególnie modlitwą ,której nauczył nas sam Pan Jezus „Ojcze nasz”. 

Drodzy Uczniowie klasy pierwszej,

w dniu od 25 do 31 marca realizujemy projekt nr 23.
– Mali odkrywcy zbierają informacje
– Zwiastuny wiosny
– Monografia liczby 17 i 18
– Odczytywanie godzin
EDUKACJA POLONISTYCZNO- SPOŁECZNA
Wprowadzenie liter N,n
Doskonalenie techniki czytania
Wyszukiwanie informacji w tekście i na ilustracji
Układanie zdań z rozsypanek wyrazowych
Rozwijanie umiejętności czytania ze zrozumieniem
Nazywanie czynności
Z ćwiczeniówki proszę wykonać ćwiczenia: 2 str.22, 1 i 2 str.23 i  ćw.1 str.24
Kaligrafia ćw.5 i 6 str.51
W zeszycie proszę zapisać literę N i n wg wzoru z poprzednich lekcji
model  z cegiełek wyrazu z książki (Natalka), podział na sylaby, zapis liter w liniaturze (bardzo proszę zwrócić uwagę na zapis liter wg. podanego wzoru).
Inne ćwiczenia pozostawiam dla uczniów chętnych.
Podręcznik strony: 22-25.
EDUKACJA MATEMATYCZNO – PRZYRODNICZA
Mierzenie za pomocą linijki
Rozwiązywanie zadań tekstowych
Wprowadzenie liczb 17 i 18
Doskonalenie dodawania i odejmowania w zakresie 18
Zwiastuny wiosny
Obserwacja zmian zachodzących w przyrodzie
Rozpoznawanie i nazywanie wiosennych kwiatów
Doskonalenie poznawania świata za pomocą zmysłów
Z ćwiczeniówki wykonujemy ćw. 1, 2, 3, 4, 5, 6, ze strony 20; ćw 7 dla chętnych
Ze str.21 ćw.1, 2i3; ze str.22 ćw. 1 i ze str.23 ćw.1 i 2
W zeszycie zapisujemy liczbę 17 i 18
Podręcznik strony: 20 – 25. Z podręcznika do zeszytu zapisujemy tylko rozwiązanie do zadania 1 str.23 i zad. 1 str. 24. Pozostałe zadania dla chętnych.
EDUKACJA MUZYCZNA
Poznanie skrzypiec- budowa i brzmienie

Poznanie klucza wiolinowego
EDUKACJA PLASTYCZNA
Kosz z wiosennymi kwiatami – technika dowolna

EDUKACJA TECHNICZNA
Zegar – dawniej i dziś

Budowa zegara
WYCHOWANIE FIZYCZNE
Wzmacnianie obręczy barkowej

Wzmacnianie siły rąk, nóg i tułowia
Doskonalenie techniki kozłowania
W dalszym ciągu zachęcam do korzystania z podanych już wcześniej stron internetowych. Umieszczam jeszcze dodatkowe linki.
ww.youtube.com/watch?v=Wjo_Q1OYTmY
https://www.youtube.com/watch?v=rANDOonihZg
www.matzoo.pl/klasa1/dopelnianie-do-20-graficznie_1_555
https://www.matzoo.pl/klasa1/miesiace_6_342
https://www.matzoo.pl/klasa1/miesiace_6_342
/learningapps.org/6819695
http://www.zyraffa.pl/quizy/kat/przyroda/kwiaty_wiosna.html
https://learningapps.org/1077304
http://pisupisu.pl/klasa1/ukladanki-zdan
https://www.youtube.com/watch?v=5IQBQBvgjrg
https://szaloneliczby.pl/rozpoznawanie-liczb-ze-sluchu-1-20/
https://szaloneliczby.pl/uporzadkuj-liczby-do-20/


Serdecznie pozdrawiam i życzę owocnej pracy,

Wychowawczyni

Informatyka

Można korzystać ze strony https://www.gov.pl/web/zdalnelekcje  – w poszczególnych klasach w planie lekcji na kolejne dni jest zakładka – „zagraj,pokoloruj, zgadnij”.

 

Drodzy Uczniowie klasy I
W czasie zawieszenia zajęć edukacyjnych proszę o utrwalenie materiału z projektu
nr 22
– Pory roku, miesiące i tygodnie
– Monografia liczby 15 i 16
– Kalendarz
EDUKACJA POLONISTYCZNO – SPOŁECZNA
– ćwiczenia spostrzegawczości
– doskonalenie umiejętności poszukiwania informacji
EDUKACJA MATEMATYCZNO – PRZYRODNICZA
– rozwiązywanie prostych zadań tekstowych
– proste obliczenia kalendarzowe
– nazwy pór roku, miesięcy i dni tygodnia
– obserwacja zmian w przyrodzie w różnych porach roku
EDUKACJA MUZYCZNA
– nauka piosenki ,,Wiosenne porządki”
EDUKACJA TECHNICZNA
– poznanie budowy i działania miksera
EDUKACJA PLASTYCZNA
– Cztery pory roku – charakterystyczne cechy poszczególnych pór roku- praca techniką dowolną
WYCHOWANIE FIZYCZNE
– zabawy i ćwiczenia kształtujące prawidłową postawę
– biegi z omijaniem przeszkód
– doskonalenie umiejętności toczenia piłki
– rozwijanie szybkości , zwinności i wytrzymałości
Zachęcam również do korzystania ze strony internetowej ZDALNELEKCJE.GOV.PL
klasa 1 – Krąg tematyczny WIOSNA ( ćwiczenia do wyboru wg zainteresowania dziecka) nie są to ćwiczenia obowiązkowe tylko dla uczniów chętnych. Polecam stronę  http://pisupisu.pl/  oraz materiały podane na szkolnej stronie internetowej.
Podane treści materiału z danego projektu będą realizowane do 25 marca 2020 roku.
Zachęcam również do przeczytania dowolnej bajki, baśni, wierszy których bohaterem są zwierzęta np. : ,,Koziołek Matołek”, ,,Kot w butach”, ,,Brzydkie kaczątko”, wiersze Jana Brzechwy.

Serdecznie pozdrawiam
Wychowawca Klasy I